- Editură: Institutul European
- Cod: 1000
- Autor(i): Flaviu Calin Rus
- Apariție: 2003
- Colecție: Comunicare
- ISBN 9789736112737
- Nr. pagini / Copertă / Format: 236 pag. (coperta plastefiata mat | format 14x20)
Flaviu Calin Rus
Procesul de comunica re reprezinta baza formarii, structurarii si dezvoltarii societatii. Relatiile publice si publicitatea creeaza un sistem prin intermediul caruia, cu ajutorul comunicarii si al diferitelor tehnici si metode specifice acestei branse, ne este prezentata realitatea. Consilierul pe probleme de relatii publice are rolul de a realiza imaginea unei firme, institutii publice sau a unui produs si de a face cunoscuta aceasta imagine marelui public.
Lucrarea Relatii publice si publicitate cuprinde principalele metode si instrumente, prin intermediul carora se realizeaza imaginea propriului sistem, promovandu-i-se astfel interesele. Aceasta carte se adreseaza atat specialistilor si studentilor din domeniul comunicarii si relatiilor publice, cat si tuturor celor care vor sa invete modalitatile de a crea imagine unui sistem.
Flaviu Calin Rus
Din cuprins:
Actiunea planificata
Comunicarea intrasistematica
Comunicarea cu mediile de informare in masa
PR cu resurse limitate
Alte modalitati de a crea o imagine unui sistem