Cod produs:  1000
Autor(i):  Flaviu Calin Rus
Editura:  Institutul European
Colectie:  Universitaria
Aparitie:  2006
Tip Coperta:  plastefiata mat
Nr. Pagini:  226
Format:  14x20 cm
ISBN 973-611-409-0
26,00 Lei
 In limita stocului disponibil
    Distribuie pe Facebook  

PR politic - Flaviu Calin Rus

Volumul este rezultatul mai multor cercetari empirice si al observatiilor asupra fenomenului politic romanesc de dupa 1989. Lucrarea se axeaza in special pe managementul si marketingul campaniilor electorale, precum si pe tehnicile de PR necesare realizarii imaginii actorilor politici. De asemenea, se propune un nou model de PR politic - modelul tristadial - care a fost validat empiric in campania electorala din anul 2004. Lucrarea este structurata in doua parti, una teoretica si una practica. Parte teoretica descrie toate tehnicile de PR politic prin care se realizeaza imagini, se formeaza, se mentin si se amplifica anumite trend-uri, precum si elementele necesare organizarii in conditii standard a departamentelor de imagine in campaniile electorale. Partea practica este un studiu de caz prin care se descrie o strategie de campanie electorala, realizata in baza mai sus amintitului model tristadial, care a adus actorilor politici succesul in alegeri.


Din cuprins:

Conceptul de baza al strategiei de imagine

Etapizarea strategiei - modelul tristadial de PR politic

Imaginea creata prin mass-media

Agenda candidatului

Evenimente importante din campania electorala Tehnica afisajului