- Editură: Institutul European
- Cod: 1000
- Autor(i): Flaviu Calin Rus
- Apariție: 2006
- Colecție: Universitaria
- ISBN 973-611-409-0
- Nr. pagini / Copertă / Format: 226 pag. (coperta plastefiata mat | format 14x20)
Flaviu Calin Rus
Volumul este rezultatul mai multor cercetari empirice si al observatiilor asupra fenomenului politic romanesc de dupa 1989. Lucrarea se axeaza in special pe managementul si marketingul campaniilor electorale, precum si pe tehnicile de PR necesare realizarii imaginii actorilor politici. De asemenea, se propune un nou model de PR politic - modelul tristadial - care a fost validat empiric in campania electorala din anul 2004. Lucrarea este structurata in doua parti, una teoretica si una practica. Parte teoretica descrie toate tehnicile de PR politic prin care se realizeaza imagini, se formeaza, se mentin si se amplifica anumite trend-uri, precum si elementele necesare organizarii in conditii standard a departamentelor de imagine in campaniile electorale. Partea practica este un studiu de caz prin care se descrie o strategie de campanie electorala, realizata in baza mai sus amintitului model tristadial, care a adus actorilor politici succesul in alegeri.
Din cuprins:
Conceptul de baza al strategiei de imagine
Etapizarea strategiei - modelul tristadial de PR politic
Imaginea creata prin mass-media
Agenda candidatului
Evenimente importante din campania electorala Tehnica afisajului