Cod produs:  afca
Autor(i):  Ernest Cline
Editura:  Nemira
Colectie:  SF & Fantasy
Aparitie:  2018
Tip Coperta:  plastefiata lucios
Nr. Pagini:  456
Format:  13x20 cm
ISBN 978-606-43-0191-8
36,00 Lei 39,99 Lei
Reducere 10%
 In limita stocului disponibil
    Distribuie pe Facebook  

Ready Player One - Ernest Cline

O LUME INTREAGA ESTE IN JOC.

O MISIUNE PENTRU PREMIUL CEL MARE.

ESTI PREGATIT?


In 2045, lumea noastra nu este locul in care ai vrea sa traiesti. Singurele momente cand Wade Watts se simte in viata sunt cand evadeaza in OASIS, o utopie virtuala vasta, unde aproape toti oamenii isi petrec zilele.

Cand excentricul creator al OASIS-ului moare, lasa in urma o multime de enigme bazate pe obsesia lui pentru cultura pop din deceniile trecute. Iar cine le va rezolva primul va mosteni imensa lui avere si controlul total asupra OASIS.

Wade reuseste primul sa rezolve puzzle-ul cu care incepe jocul. Deodata intra in joc cu rivali care sunt gata sa ucida pentru premiul cel mare. Cursa pe viata si pe moarte a inceput si nu poate supravietui decat daca o castiga.


Fermecatoare. Un amestec intre Fabrica lui Willy Wonka si Matrix. - USA Today

Originala si imaginativa. - Entertainment Weekly

Fantezia oricarui geek. - Austin American-Statesman

Nebunesc de distractiva. - NPR

Interesanta, comica si fabulos de antrenanta. - Cleveland Plain Dealer

O parte vanatoare de comori intergalactice, o parte poveste de dragoste, toata numai inima. - CNN


„«Vanatoarea», asa cum a ajuns sa fie cunoscuta competitia, s-a infiltrat repede in cultura globala. Aidoma castigarii loteriei, gasirea oului de Paste al lui Halliday a devenit un vis popular printre adulti si copii deopotriva. Era un joc pe care-l putea juca oricine si, la inceput, s-a parut ca nu exista un mod corect sau incorect de a-l juca. Almanahul lui Anorak parea sa indice doar ca pentru gasirea oului ar fi fost esentiala familiaritatea cu diversele obsesii ale lui Halliday, ceea ce a dus la un interes mondial fata de cultura pop a anilor 1980. La cincizeci de ani dupa terminarea deceniului, filmele, muzica, jocurile si modele anilor 1980 au revenit in actualitate. Pana in 2041 se purtau din nou tunsoarea cu tepi si blugii prespalati, iar reinterpretarile hiturilor din anii 1980 de catre formatii contemporane dominau topurile muzicale. Oameni care fusesera adolescenti in perioada aceea si care se apropiau acum de batranete traiau senzatia stranie de a vedea modelele si curentele tineretii lor imbratisate si studiate de nepoti.“


Ernest Cline este autor de bestsellere, scenarist, tata si geek cu norma intreaga.

Traieste in Austin, Texas, cu familia lui, un DeLorean care calatoreste in timp si o colectie imensa de jocuri video clasice.

Este autorul romanelor Ready Player One si Armada si co-scenarist la adaptarea Ready Player One, regizata de Steven Spielberg.


Fragment din roman:


"Aech a trecut prin Prima Poarta la inceputul zilei urmatoare. 

Numele lui a aparut in Clasament pe locul al treilea, cu scorul de 108 000 puncte. Valoarea obtinerii Cheii de Bronz se mai micsorase cu 1 000 de puncte pentru el, insa valoarea trecerii prin Prima Poarta ramasese neschimbata la 100 000. 

Am revenit la scoala in aceeasi dimineata. Ma gandisem sa anunt ca eram bolnav, dar ma ingrijora ca absenta mea sa nu iste banuieli. Cand am ajuns acolo, mi-am dat seama ca nu trebuia sa-mi fi facut griji. Din cauza interesului brusc renascut pentru Vanatoare, mai bine de jumatate din elevi si destui profesori nu se mai sinchisisera sa vina. Intrucat toti din scoala imi stiau avatarul ca Wade3, nimeni nu m-a bagat in seama. Umbland neobservat pe coridoare, am constatat ca-mi placea sa am o identitate secreta. Ma facea sa ma simt precum Clark Kent sau Peter Parker. M-am gandit ca poate tata ar fi fost incantat de asta. 

In dupa-amiaza aceea, I-rOk ne-a trimis mie si lui Aech e-mailuri, incercand sa ne santajeze. A zis ca, daca nu-i vom spune cum sa gaseasca Cheia de Bronz si Prima Poarta, va posta tot ce stia despre noi pe toate avizierele gunterilor pe care le putea gasi. Cand l-am refuzat, s-a tinut de cuvant si a inceput sa spuna oricui era dispus sa-l asculte ca Aech si cu mine eram elevi pe Ludus. Desigur, nu avea cum sa demonstreze ca ne cunostea realmente si deja existau sute de alti gunteri care sustineau ca ne sunt prieteni apropiati, asa ca Aech si eu speram ca postarile lui vor trece neobservate. Bineinteles insa ca nu s-a intamplat asa. Cel putin alti doi gunteri au fost indeajuns de isteti ca sa puna cap la cap Ludusul, limerickul si Cripta Ororilor. A doua zi dupa ce I-rOk a dezvaluit secretul, numele „Daito" a aparut pe locul a patrulea al Clasamentului. Apoi, dupa nici cincisprezece minute, numele „Shoto" a aparut pe locul al cincilea. Cumva, ambii obtinusera Cheia de Bronz in aceeasi zi, fara sa mai astepte miezul noptii, cand se reseta serverul. Iar dupa alte cateva ore, atat Daito, cat si Shoto au trecut prin Prima Poarta. 

Pana atunci nimeni nu mai auzise vreodata de avatarurile acestea, insa numele lor pareau sa indice ca lucrau impreuna, fie ca duo, fie ca parte dintr-un clan. Shoto si daito erau denumirile japoneze pentru sabia scurta, respectiv cea lunga purtate de samurai. Cand erau purtate impreuna, cele doua sabii se numeau daisho, iar acesta a devenit repede porecla pentru cei doi. 

Numai patru zile trecusera de cand numele imi aparuse in Clasament si in fiecare zi de atunci sub el aparuse cate un nume nou. Secretul era cunoscut acum si Vanatoarea parea sa fi accelerat. 

Toata saptamana, am fost incapabil sa ma concentrez la lectiile tinute de profesorii mei. Din fericire mai ramasesera doar doua luni de scoala si obtinusem deja suficiente credite pentru absolvire, chiar daca de acum incolo n-aveam sa mai fac nimic. Asa ca am plutit ca in ceata de la o ora la alta, gandindu-ma la ghicitoarea Cheii de Jad, pe care o recitam intruna in minte. 


Intr-un salas de mult abandonat, 

Cheia de Jad capitanul a ascuns. 

Dar in tignal nu poate fi suflat 

Decat dupa ce trofeele s-au strans. 


Potrivit manualului meu de Literatura, o poezie cu patru versuri si rime incrucisate se numea catren, asa ca aceea a devenit porecla mea pentru ghicitoare. In fiecare seara dupa scoala, ma delogam din SISAO si umpleam paginile goale din jurnalul Graalului cu posibile interpretari ale Catrenului. 

La ce „capitan" se referea Anorak? Capitanul Kangaroo? Capitanul America? Capitanul Buck Rogers din secolul al XXV-lea? 

Si unde naiba se afla acel „salas de mult abandonat"? Partea asta din indiciu parea innebunitor de vaga."