Cod produs:  afca
Autor(i):  Seth Godin
Editura:  Publica
Aparitie:  2019
Tip Coperta:  normala
Nr. Pagini:  272
Format:  15x21 cm
ISBN 978-606-722-349-1
41,00 Lei 45,00 Lei
Reducere 9%
 In limita stocului disponibil
    Distribuie pe Facebook  

Asta inseamna marketing - Seth Godin

Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi


In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.  Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal. In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala. 

 

Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele. E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing. 

 

OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA 

 

Asta e sansa pe care o asteptai. Ocazia sa prezinti ceea ce adori sa faci, in fata unor oameni care abia asteapta sa se implice, sa plateasca si vorbeasca despre asta. Cred ca singurul mod in care poti face o diferenta este sa-i vezi si sa-i intelegi cu adevarat pe oamenii pe care vrei sa-i influentezi. Aceasta carte va schimba intrebarile pe care le pui, lucrurile pe care le observi si, mai presus decat orice, munca pe care esti capabil sa o faci. Te va ajuta sa faci lucrurile mai bine facand lucruri mai bune. Munca ta conteaza. Fa galagie. - Seth

 

Marketingul este omniprezent in peisajul vietii moderne. Tocmai de aceea mintile creative cauta in permanenta sa faca lucrurile altfel. Lectura acestei carti le ajuta sa-si creioneze mult mai clar schimbarea pe care o cauta, pentru ca in final sa aduca valoare in lume. - Argumentul Unicredit

 

Intr-o zi, in multimea de mailuri care se revarsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin. Dau click si aflu ca scrie o noua carte si ca are nevoie de ajutorul cititorilor. A durat fix o milisecunda sa iau decizia de a participa la survey si de a „contribui” la scrierea acestei carti. Asta inseamna marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru ca astazi marketingul adevarat are total alte componente, pe care va invit sa le descoperiti. - Avi Cicirean, Brand Emotion | Brand Minds | Digitalium


Fragment din cartea "Asta inseamna marketing" de Seth Godin:


"Asta inseamna marketing: rezumat

 

Ideile care se raspandesc castiga.

Marketerii determina schimbari: pentru cea mai mica piata viabila, atunci cand livreaza mesaje anticipate, personale si relevante, pe care oamenii chiar vor sa le primeasca.

Marketerii nu-i folosesc pe consumatori pentru a rezolva problemele propriei companii; ei folosesc marketingul pentru a rezolva problemele altora. Au empatia sa inteleaga ca oamenii pe care-i servesc nu vor ceea ce vor ei, nu cred ceea ce cred ei si nu sunt interesati de aceleasi lucruri. Probabil ca niciodata nu va fi asa.

Cultura noastra se bazeaza pe credinta in statut, in felul in care ne intelegem rolul din orice interactiune, in ceea ce vom face apoi.

Folosim statutul si deciziile despre afiliere si dominanta pentru a stabili unde sa mergem in continuare si cum sa facem asta.

Povestile persistente, consistente si frecvente, prezentate unui public aliniat, ne vor aduce atentie, incredere si actiune.

Marketingul direct nu este acelasi lucru cu marketingul de brand, dar ambele se bazeaza pe decizia noastra de a face lucrul corect pentru oamenii potriviti.

„Oamenii ca noi fac astfel de lucruri." Asa intelegem noi cultura, iar marketerii interactioneaza cu aceasta idee in fiecare zi.

Ideile se misca pe o panta. Patineaza printre primii oameni care le adopta, sar peste o prapastie si isi fac cu greutate drum spre mase. Asa e uneori.

Atentia este o resursa pretioasa, deoarece creierele noastre sunt pline de zgomot. Marketerii inteligenti ii ajuta pe cei cu care vor sa lucreze, pozitionand oferta intr-un mod care rezoneaza cu ei si care o face memorabila."